Translate

2. huhtikuuta 2020

Mikä Äitiyden Timantit?

Äitiyden Timantit sai alkunsa jo pidemmän aikaa sitten. Silloin aloitin blogin tällä samalla nimellä, mutta elämäntilanne ei kestänytkään viemään sitä eteenpäin. Jätin sen muhimaan ja nyt ajattelen, että on sopiva aika aloittaa. Aloitan esittelemällä itseni eli henkilön, joka tätä blogia kirjoittaa. Tässä tulee 20 faktaa minusta:







1. Nimeni on Emmi
2. Olen 24-vuotias
3. Kotipaikkani on Rovaniemi
4. Olen naimisissa upean miehen kanssa
5. Olen äiti 2v tytölle ja 8kk ikäiselle pojalle
6. Olen ammatiltani tarjoilija ja vastaanottovirkailija
7. Tällä hetkellä olen kotiäiti ja siinä ohessa instabloggaaja
7. Harrastan golfia ja lastenvaatteita
8. Olen ambivertti eli 50% ekstrovertti ja 50% introvertti
9. Olen luonteeltani ujo uusien ihmisten kanssa (kirjoittaminen on helpompaa kuin puhuminen), mutta tuttujen kanssa täydellinen hölösuu. Pääasiassa olen iloinen, huumorintajuinen ja innostun helposti uusista asioista. Osaan kuitenkin olla myös jämäkkä ja suorapuheinen
10. Lempiruokiani ovat kiinalainen sekä mausteiset ruoat. Ruoista inhoan kalaa, sieniä ja juustoja
11. Lempiherkkujani ovat salmiakki, lakritsi ja fazerin sininen suklaa. Juomista lempparit ovat Pepsi Max sekä Almdudler. Jos nimi Almdudler ei sano mitään niin se on itävaltalaista limsaa
12. Mun unelma-ammatti on aina ollut opettaja
13. Rakastan videopelejä ja omia suosikkejani ovat Pokemon-pelit sekä Sims-pelit
14. Lempisarjojani ovat Kaunarit, Salkkarit, Selviytyjät, Masterchef Australia ja Love Island UK
15. Lempiartistejani ovat Cheek, JVG, Saara Aalto, Celine Dion ja Adele
16. Lempileffojani ovat Harry Potter-leffat, Taru Sormusten herrasta-trilogia, Hobitti-trilogia, uusimmat Star Wars-leffat, Twilight-leffat, Bridget Jones-leffat ja Crazy Rich Asians. Rakastan myös Disney-leffoja
17. Mun elämän hurjimpia kokemuksia ovat lasten synnytykset sekä benjihyppy
18. Rakastan lentämistä ja matkustelua
19. Mun unelmia ovat aina olleet oma perhe, tehdä työkseni sitä mitä rakastan ja olla terve. Perhe on jo toteutunut ja terveydestä ei ikinä ole takeita, mutta näillä mennään.
20. Haaveissa olisi joskus vielä kolmas lapsi meidän perheeseen.


Siinäpä muutama fakta minusta. Nimen äitiyden timantit keksin siitä, että se on mukavan erilainen nimi ja kuvailee hyvin blogiani. Blogissa kirjoitan paljon ajankohtaisista aiheista, jotka koskettavat minua tai mun perhettä, lapsiperhearjesta ja joskus myös käsittelen hiukan rankkojakin aiheita.


Tervetuloa seuraamaan Äitiyden Timantteja ja toivottavasti saat tästä blogista jotain irti omaan elämääsi.


- Emmi -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti